En suport a la jornada reivindicativa contra la llei Wert (LOMCE)
Des de l’AMPA de les Escoles Minguella fem una crida al conjunt de la comunitat educativa de les Escoles Minguella (escola, professorat, PND, pares i mares d’alumnes, alumnes, …) per participar a la jornada de mobilització contra la LOMCE, convocada per demà dijous 24 d’octubre.
Perquè la Llei Wert és la imposició de l’autoritarisme sobre el diàleg, perquè és un intent més de destrucció de la cultura, perquè suposa l’el·litització de la qualitat en l’ensenyament doncs tindrà més oportunitats qui més recursos tingui, i en definitiva, perquè és endarrerir-se gaire bé fins a l’ensenyament pre-democràtic.
Perquè el 24 d’octubre es lliura una jornada de lluita per l’educació pública, gratuïta universal, democràtica i de qualitat com a base per a construir una societat millor.
Perquè no podrem plorar per la pèrdua d’allò pel que no hem lluitat.
Junta de l’AMPA de les Escoles Minguella